Bussiness brunch: Začini svoje sporočilo

Home  /  Business  /  Bussiness brunch: Začini svoje sporočilo

  • 4406

Bussiness brunch: Začini svoje sporočilo

24 aprila, 2019No Comments

6. letošnji Bussiness brunch se je zgodil 18. aprila na Ekonomski fakulteti. Tematsko smo se tokrat posvetili komunikaciji, zato so se nam pridružili gostje, ki sporazumevalne veščine obvladajo in jih uporabljajo na različnih področjih, kjer delujejo.

 

Gostje so bili Anže Tomić, Boštjan Gorenc – Pižama in Ana Aleksandra Zupančič.
Anže Tomić je podkast sultan, strokovnjak za serijo Game of Thrones, poznavalec področja sodobnih tehnologij (redno piše za revijo Monitor) in spletni urednik Vala 202. Svojo medijsko pot je začel na Mladini, nadaljeval na Radiu študent in se ustalil na Valu 202. V prostem času soustvarja Stvar in vodi mrežo poddaj Apparatus.

 

Boštjan Gorenc Pižama je slovenski komik, pisatelj, igralec in prevajalec. Skupni imenovalec vsega, s čimer se ukvarja, je jezik, v katerega je zaljubljen že od nekdaj. Študiral je angleščino in v tem času spoznal gledališko improvizacijo in stand-up komedijo. Sedaj ustvarja stripe za revijo Pil, prevaja in piše knjige in kot pravi sam, poskuša osnovnošolce prepričati, da je branje ”fajn”.
Ana Aleksandra Zupančič je solastnica in vodilna predavateljica v Šoli retorike Z&Z, ki pravi, da če težav z javnim nastopanjem nimamo, se niti ne zavedamo, kako pomembna je veščina prepričljivega komuniciranja.

 

Na dogodku smo podrobneje govorili o:
– Razlikah pri nastopih pred občinstvi različnih starostnih kategorij.
– Taktikah pred-nastopaškega odganjanja treme. Tukaj so gostje kot najpomembnejše komponente izpostavili predpripravo (glasna vaja doma), preponsko dihanje ter resnično poznavanje tematike, ki jo predstavljaš na odru.
– Mašilih v govoru in njihovi odstranitvi iz govorice posameznika.
– Narečjih (gostje so se strinjali, da niso moteča ali sporna, vendar jih je treba uporabljati okolju ustrezno).
– Nagovoru poslušalcev oz. začetku pogovora/predstavitve.
– Spletnem komuniciranju, pri katerem je Anže poudaril, da je pomembno, da korporativni profili dajejo osebni vtis. Torej, da je zelo primerno in zaželeno, da se avtor objave pod njo podpiše.
– Najhujšem nastopu gostov.
– Motivaciji in gonilu njihovega medijskega pojavljanja.

 

Naše druženje se je zaključilo od prijetnem klepetu, kjer smo se osvežili s Cedevito, Cockto in kavo Barcaffe, ter odličnimi prigrizki Vivo Catering. Vsem partnerjem se iskreno zahvaljujemo!

Comments are closed.