CV delavnica s profesionalnim fotografiranjem

Home  /  Business  /  CV delavnica s profesionalnim fotografiranjem

  • 4071
  • 4071

CV delavnica s profesionalnim fotografiranjem

12 januarja, 2018No Comments

V sredo, 11. januarja 2018, smo članice DŠPV organizirale že drugo CV delavnico namenjeno študentom, ki se ob novem letu želijo pripraviti na iskanje zaposlitve. Naš seznam gostov je bil tokrat še daljši. Pridružili so se nam predstavniki podjetij: Ana Petrić iz svetovalnega podjetja A.T. Kearney, Ksenija Štrekelj iz kadrovskega podjetja Adecco, Klemen Lenič iz tehnološkega podjetja Danfoss in Špela Vizjak iz energetskega podjetja RWE. Dogodek je otvorila in spretno povezovala naša ustanovna članica Patricija Jukič.

 

Začetni pogovor se je nanašal na življenjepis, njegov pomen in funkcijo, ki jo predstavlja kadrovnikom. V podjetju A. T. Kearney se osredotočajo izključno na CV in delno na spremno pismo. Če kandidat ustreza pogojem za delovno mesto, ga povabijo na intervju. Pri odločitvi o primernosti pa poleg življenjepisa ne uporabljajo drugih orodij. V podjetju Adecco za razliko uporabljajo tudi računalniški pregled, CV in spremno pismo pa sta le osnovi za oris kandidata. Še posebej se osredotočijo na LinkedIn profil, ki ima pomembno vlogo kot profesionalno omrežje, mnogokrat pa naredijo pregled tudi preko Facebook strani. Ksenija Štrekelj je opozorila na pomembnost dovršenosti LinkedIn profilov, ki naj nas predstavljajo podobno kot CV sam.

 

Skozi celotno okroglo mizo so gostje razpravljali o lastnostih najboljših življenjepisov. Za vse, ki ste delavnico zamudili prilagamo naslednje povzetke:

  • enostranski CV je najboljši,
  • izogibajte se pisanju stavkov, saj kadrovniki cenijo preglednost in naštevanje v alinejah,
  • CV naj ne bo preveč »umetniški« (razen, če gre za kreativno delovno mesto), vseeno pa se izogibajte »dolgočasni« obliki Europass,
  • pokažite svojo dodano vrednost; v CV-ju izpostavite projekte in izkušnje, ki vas ločijo od ostalih.
  • najnovejše izkušnje naj bodo na vrhu seznama, ki se nadaljuje proti starejšim. Vključite samo izkušnje, ki so relevantne za delovno mesto,
  • CV naj vsebuje čim bolj konkretne podatke in opise nalog, ki ste jih opravljali. Če se le da, naj bodo podatki kvantificirani (npr. »urejal sem gradivo za direktorja in 20 ostalih zaposlenih«, »organiziral sem 10 dogodkov«).
  • podatki naj bodo čim bolj konkretni (npr. »delal sem s programom BIROKRAT«, »pri Excelu znam narediti vrtilne tabele«),
  • pri delovnih in drugih izkušnjah odgovarjajte na vprašanje: »Kaj sem na tem mestu dosegel?«,
  • dejstva naj bodo preverljiva, kar dosežete z referencami in kontakti,
  • v spremnem pismu zapišemo zakaj se prijavljate na delovno mesto in zakaj ste za to delo najboljši.

 

Špela Vizjak: »V CV preberem, kar potrebujem vedeti in ne vsega – predstavite le bistvo.«

Ksenija Štrekelj: »CV mora odgovarjati na vprašanje, v čem ste vi boljši od ostalih.«

Ana Petrić: »Če ste povabljeni na intervju, preverite, kako ta deluje. Poglejte si spletno stran podjetja in kulturo podjetja.«

Klemen Lenič: »CV ima samo eno funkcijo in sicer, da vas pripelje na razgovor.«

 

Glede povratne informacije so se naši sogovorniki strinjali, da moramo kandidati dati podjetjem približno dva tedna časa za njihov odgovor. V RWE podjetju so zelo odzivni, saj gre za manjše podjetje, zato lahko posamezniki pričakujejo odgovor v enem tednu. Podobno velja za podjetje ATKearney. Pri Danfossu in Adeccu moramo na odgovor počakati dlje časa – od dva do tri tedne. Pri Adeccu je zadeva izbiranja »preprosta« – če ustrezaš 90% zahtevam za delovno mesto, lahko pričakuješ povabilo na intervju, v nasprotnem primeru žal ne. Kot pomemben faktor pri prijavi na delo navajajo še čas prijave, ki naj ne bo zadnji dan. V Adeccu cenijo tudi to, da kandidat pokliče in se pozanima o obdelavi podatkov, saj s tem izkaže velik interes za delo. Vendar bodite previdni, saj takšna praksa ni v navadi v vseh podjetjih, zato se raje pozanimajte o preferencah in željah podjetja ter se obnašajte v skladu z njimi.

 

Na koncu je pogovor nanesel še na generacijo milenijcev. Kadrovniki in delodajalci se zavedajo, da generacija Y še ne more posedovati velike količine znanja in izkušenj, zato se ne obremenjujte preveč s pomankanjem le teh. Večji pomen dajejo sliki, ki jo mladi preko CV pokažemo. Milenijci moramo pokazati, da smo resni, delovni in da se znamo lotiti zadev. Okrogla miza se je počasi bližala koncu, kar pa ne moremo reči za naš večer, saj so sledili še profesionalno slikanje s fotografinjo in hitri zmenki z našimi gosti, ki so pregledovali individualne življenjepise in svetovali o izboljšavah le teh.

 

Dodaj odgovor